Iets meer dan dertig jaar geleden lanceerde Mugler het eerste Gourmand-parfum in de wereld van parfum -Angel Eau de Parfum. In hetzelfde jaar, in 1992, schreef Neal Stephenson Snow Crash, het boek dat de term “metaverse” bedacht. Dit is een viering van hoe ver beide zijn gekomen, en wat de toekomst voor beide samen inhoudt.
Als merk heeft Mugler altijd geloofd dat de echte wereld niet genoeg is. Mugler is een merk van creatieve en gedurfde zelfexpressie, niet beperkt tot alleen het fysieke. Het is geworteld in het vermogen om te transformeren. De wereld van Mugler is een wereld van de fantasie, een ticket naar het buitengewone. De metaverse, een grenzeloze virtuele speeltuin, een ruimte om te dromen en te transformeren, is waar we al die tijd op hebben gewacht.
Mugler viert 30 jaar creativiteit en lef, en deze viering is de eerste stap van Mugler in een wereld waar we al zo lang van dromen. “We Are All Angel” is een collectie 300 digitale verzamelobjecten, beperkt tot deze 300 items die vanaf februari via de website van Mugler en onze partner OpenSea worden uitgerold. Deze 300 angels, in groepen van tien, weerspiegelen Mugler's 30 jaren van angel, en verkennen sinds 1992 vele aanvullende facetten van vrouwelijkheid.