MUGLER IS BEDOELD OM DUURZAAM EN NAVULBAAR TE ZIJN
MUGLER is al sinds 1992 een pionier in doordachte en vooruitstrevende duurzame oplossingen. Wij hebben de milieuvriendelijkste
innovatieve diensten voor het navullen van parfums bedacht.
Mugler-flacons zijn kunstwerkjes op zich, die we graag willen hebben en waarderen. De Mugler Fountain en navulflacons
maken het mogelijk om overal, in de winkel of thuis, je flacons na te vullen en in actie te komen voor duurzame luxe.
DE NAVULERVARING
MUGLER: PIONIER VAN HET NAVULFLACON IDEE VOOR DE
Het volledig originele idee voor de Mugler Fountain is geïnspireerd op de parfumfonteinen uit de high society van de 18e eeuw, bedoeld voor het parfumeren van interieurs en het navullen van kostbare flacons met de meest verfijnde parfums.
Deze traditie is naar de moderne tijd gebracht in 1992 met het uitbrengen van Mugler Angel - een keerpunt dat de parfumwereld voorgoed heeft veranderd. Dit maakte de weg vrij voor ethische luxe parfums die verantwoordelijke ontwikkeling, afvalvermindering en persoonlijke klantenservice mogelijk maakte die hun tijd ver vooruit waren.
Deze overweldigende geur, gemaakt met de meest verfijnde ingrediënten en gebotteld in een semi-handvervaardigde flacon in de vorm van een ster, maakt dit parfum nog
waardevoller. Mugler wil parfumliefhebbers de mogelijkheid bieden om hun geliefde flacons te houden en parfums zo toegankelijk mogelijk te maken. Hiervoor is Mugler sinds de lancering continu bezig met het upgraden van de eeuwenoude traditie van parfumfonteinen. Zo kunnen klanten eindeloos hun navulbare flacons blijven bijvullen.
Naast het voorwerp zelf, is de Mugler Fountain een uniek ritueel en beautyadviseurs zijn de beste ambassadeurs hiervan. Kapotte dopjes en spraymondstukken worden direct vervangen. En zoals elke kostbare steen, zijn de navulbare flacons traceerbaar en worden ze geleverd met een certificaat van echtheid. Deze professionele service is een verantwoordelijke vorm van luxe, bedacht door Mugler, een reflectie van het eigenzinnige en unieke van ons merk.
KOM IN ACTIE VOOR DUURZAME LUXE
DE PIONIERS VAN BEWUSTE BEAUTY
Mugler is navulbaar geboren. Alle Eaux de Parfums kunnen thuis worden nagevuld met de Mugler-navulflacons, en de iconische parfums Angel en Alien kunnen ook in de winkel bij de Fountain worden nagevuld. De belofte voor duurzamere beauty, met een kleinere voetafdruk voor het milieu, draait om eco-design.
Deze duurzame initiatieven spreken voor zich - elke 25 seconden wordt er ergens in de wereld een Mugler-flacon nagevuld en dankzij de Mugler Fountain worden er elk jaar 1,5 miljoen flacons en 380 ton glas bespaard*.
Mugler is pionier van een vooruitstrevende beweging: parfums van Mugler zijn 3 decennia geleden geboren met een visie op duurzame luxe. De iconische Mugler-parfums hebben de status van eeuwige juweeltjes gekregen. De parfums zijn thuis of bij de Fountain na te vullen dankzij de navulflacons. Dit ecobewuste gebaar helpt bij het behoud van het milieu door afval te verminderen.
MUGLER-FONTEIN
MET DE FOUNTAIN BESPAAR JE MEER DAN
50% GLAS
80% PLASTIC
50% KARTON TE BESPAREN
MUGLER-NAVULLINGEN
MET DE NAVULLINGEN BESPAAR JE MEER DAN
40% GLAS
50% PLASTIC
50% KARTON TE BESPAREN
ONZE INGREDIËNTEN KOSTBARE
GRONDSTOFFEN
ZIJN
WIJ MAKEN ZELDZAME EN KOSTBARE PARFUMS MET DE MOOISTE GRONDSTOFFEN DIE DE NATUUR TE
BIEDEN HEEFT, EN DAAROM WERKEN WE SAMEN MET ONZE PARTNERS OM EEN GEMEENSCHAP VAN BELANGHEBBENDEN TE CREËREN DIE ZICH INZET VOOR
VERANTWOORDE ONTWIKKELINGSPROJECTEN.
MUGLER verbindt de wereld van luxe met duurzaamheid, daarom bestaan onze ingrediënten uit kostbare grondstoffen
die duurzaam zijn verkregen met respect voor de natuur en de mensheid. Ze worden allemaal geselecteerd en gebruikt met respect voor
en het behoud van ecosystemen. Als grondstoffen bijzonder zeldzaam zijn of te duur als grondstof,
geven wij de voorkeur aan een formule op basis van synthetische ingrediënten om deze grondstoffen te vervangen. Daarom promoten we meer dan ooit de
bescherming van grondstoffen en een eerlijke vergoeding voor producenten met als doel een ethische, verantwoorde toeleveringsketen
tot stand te brengen. Met creativiteit en durf is duurzame en respectvolle luxe mogelijk.